Ilze Seipule, direktora vietniece izglītības jomā
Otrdien, 2. martā, notikušajā metodiskās padomes sanāksmē tika veikts projektu nedēļas norises izvērtējums.
Analizējot projektu gaitu, projektu prezentācijas un klašu iesniegtos apkopotos materiālus, jāsecina, ka projektu nedēļai izvirzītie mērķi un uzdevumi ir sasniegti. Projektu darbs neapšaubāmi veicināja skolēnu prasmes un iemaņas projektu plānošanā un projektu īstenošanā, skolēni ieguva pētnieciskā un praktiskā darba pieredzi, attīstīja savas radošās spējas un pašiniciatīvu, mācījās sadarboties un sadarbojoties. Savu veikumu skolēni lieliski prata parādīt arī pārējiem – projektu prezentācijas izvērtās par ļoti interesantiem, saturīgiem un klātesošos saistošiem priekšnesumiem.
Arī klašu audzinātājiem projektu darbs bija laba iespēja tuvāk iepazīt savus audzēkņus – viņu sagatavotību patstāvīgam pētnieciskam darbam, prasmi strādāt grupā, izteikt savu viedokli, apkopot un sistematizēt paveikto, izvērtēt savu un komandas darbu.
Prieks, ka skolēnu anketās dominē pozitīvi viedokļi un atsauksmes par projektu nedēļu. Pie patīkamiem brīžiem tiek minētas gan daudzās tikšanās ar dažādiem interesantiem cilvēkiem, izbraukumi, ekskursijas, iestāžu apmeklējumi, intervijas, iespēja fotografēt, filmēt un citas aktivitātes.
Paldies klašu audzinātājiem un viņu palīgiem par labi un pārdomāti organizētu projekta darba vadību!
Paldies skolēniem par ieguldīto darbu, kura rezultātā mēs visi varējām pārliecināties, cik tomēr bagāts un daudzveidīgs ir mūsu Pļaviņu novads, cik daudz interesantu, talantīgu, gudru, uzņēmīgu un veiksmīgu cilvēku tajā dzīvo!
Metodiskajā padomē tika spriests arī par to, ko darīt ar tiem skolēniem, kuri dažādu iemeslu dēļ nevarēja piedalīties projektu nedēļas norisēs. Tika ierosināts, ka šiem skolēniem projektu darbs būs jāveic jūnijā.
Izvērtējumā 2.-4. klašu grupā par labāko ir atzīts 3.a klases projekts, 5.-9. klašu grupā – 8.b un 9.a klašu projekti, 10.-11. klašu grupā – 11.b klases projekts.
Visu projektu kopsavilkuma tabulu var apskatīt šeit