Paviu novada imnzija - skolas ka

Pļaviņu novada ģimnāzija

skola, kurā dators ir tavs draugs

Paviu novada imnzija - logo

Raksti ar atslēgvārdu: projekti

Comenius projekta sanāksme Turcijā fotogrāfijās

Mūsu skolas komandas piedalīšanās Comenius projekta sanāksmē Turcijā

Comenius, VIAA Ilze Seipule, projekta vadītāja Pļaviņu novada ģimnāzijā

ES Mūžizglītības programmas Comenius apakšprogrammas “Skolu daudzpusējas partnerības” projekta “Media as Challenge and as Possibility” (līgums Nr. 2012-1-HU1-COM06-06842 4) ietvaros mūsu skolas komanda no 16.novembra līdz 23.novembrim piedalījās jau otrajā šajā mācību gadā plānotajā projekta dalībvalstu sanāksmē Konjā (Konya).

Šoreiz braucienā varēja doties arī skolēni. Mūsu skolu Turcijā pārstāvēja 9.klases audzēkņi Marija Mičule, Ildze Vīksna, Juris Ernests Brūniņš un Miks Vilkaplāters, kuri pirms tam veiksmīgi izturēja nopietnu atlases konkursu. Saskaņā ar projekta nolikumu skolēniem, kuri piedalās projekta sanāksmēs partnervalstīs, ir jāatbilst noteiktiem kritērijiem, piemēram, ir jāpiemīt vēlmei un gatavībai sadarboties ar citu valstu skolēniem, labām saskarsmes prasmēm, spējai strādāt komandā un uzņemties atbildību, tolerancei, ir jābūt angļu valodas zināšanām, labiem vai ļoti labiem mācību sasniegumiem un jāatbilst vēl virknei citu kritēriju. Priecājos, ka, neskatoties uz stingrajiem noteikumiem, starp mūsu 7.-9.klašu skolēniem bija ļoti daudz interesentu, kuri vēlējās doties uz Konju.

Projekta grupa Turcijā

Projekta grupa Turcijā

Konja ir sena Turcijas pilsēta, kuru dibināja romieši vēl tālajā II gadsimtā pirms mūsu ēras. Kopš 12.gadsimta tā veidojusies par turku seldžuku kultūras un reliģisko centru. Te dzīvojis slavenais austrumu dzejnieks un filozofs Mevlana Džalāletdins Rumī, kurš 13.gadsimtā nodibināja Mevlevi ordeni, kas ir devis nozīmīgu ieguldījumu mākslas un kultūras jomā. Arī mūsu projekta grupai bija iespēja apmeklēt Mevlanas muzeju. Īpaša Mevlevi sūfistu (sūfisms – islāma ticības virziens) brālības zīme ir dervišu (dejotāji vīrieši) dejotā rituālā deja sema. Katru gadu Konjā, kas šī dejošanas veida dzimtene, uz festivālu ierodas virpuļojošie derviši no visas pasaules.

Konja atrodas askētiskajā Anatolijas vidienē un ir Turcijas septītā (dažos avotos: sestā) lielākā pilsēta – tajā dzīvo gandrīz miljons iedzīvotāju, taču kopā ar priekšpilsētām te esot ap diviem miljoniem cilvēku. Šodien Konja ir viens no nozīmīgākajām Turcijas rūpniecības, kultūras un augstskolu centriem. Konju dēvē arī par tolerances pilsētu. 98% Turcijas iedzīvotāju ir islamticīgie. Pilsētā ir ļoti daudz gan lielu, gan mazu mošeju, kurās piecas reizes dienā musulmaņi, pārsvarā vīrieši, ierodas uz lūgšanu.

Konjā mūs uzņēma ļoti viesmīlīgi un sirsnīgi. Turku draugi mūs iepazīstināja ar Konjas un tās apkārtnes bagāto vēsturi, daudzveidīgo kultūru, tradīcijām un skolas ikdienas dzīvi, protams, noritēja darbs arī pie citām projekta aktivitātēm. Bet ko par sanāksmi Turcijā domā mūsu skolēni?

Mūsu skolas delegācijā kopā ar projekta vadītāju Konjā Semu Yaman

Mūsu skolas delegācijā kopā ar projekta vadītāju Konjā Semu Yaman

Juris Ernests Brūniņš: “Turcija ir ļoti interesanta valsts. Pirmkārt, cilvēki. Cilvēki Turcijā atšķiras no mums ne tikai izskata ziņā. Turkiem ir pavisam cits domāšanas veids. Viņi ir atvērtāki par mums, ziemeļniekiem, komunikablāki. Pat ja viņi pārāk labi nezin valodu, viņi visādi cenšas tev palīdzēt, kaut vai ar zīmēm parādīs tev ceļu Konjas līkumotajās ieliņās. Vienmēr smaidīgi un gatavi nofotografēties ar tevi jebkurā situācijā. Taču, ja tu vēlies šķērsot ielu Turcijā, tev ir ļoti jāuzmanās. Šķiet, ka pilsētās visi brauc kur, kā un cik lielā ātrumā vien grib.
Otrkārt, ēdieni. Vēl joprojām ar prieku atceros visus tos gardos ēdienus, ar kuriem tikām dāsni cienāti. Turku virtuve ir diezgan atšķirīga no mūsējās. Tā ir pārpilna ar dažādām garšām, daži ēdieni likās pārāk asi un salīdzinoši mūsu virtuve tad šķiet nedaudz pliekana un bezgaršīga. Bet tas ir saprotams, jo Turcija ir daudzu garšvielu dzimtene, bet mums pie tām tikt ir krietni grūtāk.
Treškārt, kultūra. Turcija ir kā logs starp austrumiem un rietumiem. Vieta kur viss sajaucas un apvienojas. Turcija ir pilna skaistu celtņu, senu civilizāciju palieku un skaistu dabas skatu. Mūsu grupai laimējās pāris no tiem ieraudzīt, aplūkot un pat aptaustīt. Pašas skaistākās būves ikkatrā pilsētā, protams, ir mošejas un garie minareti, kas tās ielenc. Ikkatru dienu piecas reizes no tiem tiek izkliegts aicinājums uz lūgšanām.
Turcija ir viena no visskaistākajām zemēm, kur es esmu līdz šim pabijis, un es ļoti vēlētos kādreiz tur atgriezties. Manuprāt, šādi jūtas ikviens projekta dalībnieks un es ļoti ceru, ka mēs visi kopā vēl kādreiz tiksimies un atkal izdzīvosim šo brīnišķīgo piedzīvojumu.”

Ildze Vīksna: “Manuprāt, ceļojums bija ļoti izdevies, interesants un labi saplānots. Turcijā ieguvu daudz jaunu draugu, jaunu pieredzi un ļoti ļoti daudz jauku atmiņu. Turcijā cilvēki ir daudz atvērtāki, laipnāki, draudzīgāki, un siltāk izturas viens pret otru un pret svešiem cilvēkiem. Tomēr, lai gan liekas, ka viņi ir ļoti atšķirīgi un mums ir ļoti dažādas intereses un iespējas, mums bija ļoti viegli atrast kopēju valodu, sadraudzēties un izcelt kopīgo, nevis atšķirīgo.
Visspilgtākās atmiņas no Turcijas man ir nevis par kādām vietām, muzejiem vai pilsētām, bet gan par cilvēkiem, ar kuriem iepazināmies un sadraudzējāmies. Un ar katru no šiem cilvēkiem man saistās kāda vieta Turcijā, kuru mēs apmeklējām. Šajā braucienā vairāk uzzināju ne tikai par citām tautām, bet arī par savējiem – par tiem, ar kuriem kopā turp braucu.
Angļu valodu projekta darbā vajadzēja izmantot ikdienā, rezultātā esmu uzlabojusi savas angļu valodas un saskarsmes prasmes, esmu iemācījusies sadarboties ar svešiem cilvēkiem, esmu sapratusi, ka daudzi no aizspriedumiem, kuri man bija, nav pareizi.
Man ļoti saistīja skaistā pilsēta Konja un Turcijas daba. Vēlos turpināt iesaistīties Comenius projektā, un, protams, gribētu vēlreiz atgriezties Turcijā.”

Miks Vilkaplāters: “Diezgan pelēkā 16.novembra rītā devāmies ceļā no Pļaviņām uz lidostu Rīgā. Tā kā šis bija mans pirmais lidojums, biju nedaudz uztraucies. Lidojums no Rīgas līdz Stambulai ilga gandrīz trīs stundas, bet no Stambulas līdz Konjai – vienu stundu. Kopumā mums bija četri lidojumi. Konstatēju, ka manam uztraukumam attiecībā uz lidošanu nebija nekāda pamata, jo sajūta lidmašīnā daudz neatšķīrās no sajūtas braucot autobusā vai vilcienā.
Lai gan es neesmu ļoti liels vēsturisku vietu un skatu cienītājs, tomēr Konjas un citi tās apkārtnē esošie vēsturiskie objekti patika arī man. Turku draugu organizētās ekskursijas man un arī citiem deva jaunas vēstures zināšanas par Turciju un tās kultūru, kas diezgan stipri atšķiras no mūsu. Vēl mēs apmeklējām podnieka darbnīcu, kurā man tika dota iespēja iejusties podnieka “ādā” un izgatavot vienu māla podu, pabijām arī paklāju un zīda ražotnē, cukura fabrikā. Diezgan pamatīgi iepazinām skolu un tās ikdienas dzīvi. Skolēni bija ļoti draudzīgi un atsaucīgi.
Taču programmā nebija tikai ekskursijas un atpūtas brīži, jo bija arī pamatīgi jāstrādā. Prezentējot savu valsti, pilsētu un skolu bijām nedaudz uztraukušies, taču visu paveicām lieliski. Pēc tam tikām sadalīti trijās grupās, kurās bija jābūt pārstāvjiem no katras projektā iesaistītās valsts. Darbojoties grupās, kopīgi bija jāmeklē atbildes uz dažādiem jautājumiem, jāatceras apskatītās vietas. Beigās bija jāveido prezentācija par Turciju, kurai bija jāsastāv no 3 blokiem – kā mēs redzam Turciju, kāpēc tā būtu jāapmeklē un kāpēc mēs vēlreiz vēlētos atgriezties tajā. Prezentācijas gatavošanā izmantojām visus sev zināmos un iespējamos palīglīdzekļus (PowerPoint, MovieMaker u.c), aptaujājām un intervējām cilvēkus Konjas ielās. Uzstāties un prezentēt multinacionālo grupu paveikto vajadzēja gan visu projekta dalībnieku, gan Mareşal Mustafa Kemal İlköğretim Okulu skolēnu un skolotāju priekšā. Un tas nemaz nebija tik viegls uzdevums! Man arī intervēja Konjas televīzija, kura veidoja sižetu par mūsu Comenius projektu.
Par iepazītajiem cilvēkiem. Man ļoti patika strādāt grupā ar cittautiešiem, tas man deva iespēju gan uzzināt viņu viedokļus un stāstus par sevi, gan iespēju uzlabot savas angļu valodas zināšanas. Jā, šī bija mana pirmā reize, kad nopietni vajadzēja sarunāties angļu valodā, projekta gaitā es jau spēju brīvi komunicēt šajā valodā un, jocīgākais, ka ar saviem tautiešiem arī mēdzām runāt angliski. Es arī ieguvu jaunus draugus no citām valstīm – gan no Ungārijas, gan no Somijas un Turcijas. Ar turkiem mani vienoja vēl viena kopīga interese – futbols. Turcijā, kā teica kāda turku skolotāja, katrs zēns sapņo kļūt par futbolistu. Futbols ir arī mana lielākā aizraušanās, to spēlēju jau astoto gadu.
Es jūtos ļoti apmierināts un pateicīgs, ka varēju piedalīties šajā braucienā. Ir arī nedaudz skumji, ka laiks paskrēja tik ātri un jauniegūtie draugi atrodas diezgan tālu, bet mūsdienu interneta iespējas ļaus sazināties ar viņiem un, kas zina, varbūt kādreiz vēl arī satikties.”

Marija Mičule: “Novembra vidū, kad Latvijā valda drūms un samērā auksts laiks, gluži pretējas izjūtas guvu, piedaloties Comenius projekta “Mediji kā izaicinājums un kā iespēja” projekta sanāksmē Konjā. Tur mēs pavadījām skaistas, ļoti bagātas un neaizmirstamas dienas.
Gandrīz katru dienu apmeklējām kādu vēsturisku un nozīmīgu vietu, piemēram, Mevlanas muzeju, pirmās civilizācijas apmešanas vietu, cukura ieguves rūpnīcu, pabijām pie Vidusjūras un kāda skaista ūdenskrituma, bijām Konjas centrā, vakaros intervējam vietējos jauniešus Konjas ielās. Kopīgi strādājot ar somu, ungāru un turku skolēniem, ieguvu daudz jaunu draugu un noteikti paplašināju savu redzesloku.
Īpaši daudzveidīga bija turku virtuve, ar asiem un neparastiem ēdieniem, viņi mīl daudz un bieži dzert tēju un pasniegt dažādus ēdienus.
Gribu pateikt paldies skolotajām Valdai Mičulei un Ilzei Seipulei, kuras bija kopā ar mums un atbalstīja mūs.”

Priecājos par skolēnu pozitīvajiem viedokļiem, arī no savas puses varu apliecināt, ka projekta sanāksme Turcijā bija ļoti veiksmīga.

Vēlos vēl īsi piebilst par projekta ietvaros organizēto logo konkursu. Kā zināms, konkursa 1.kārta notika katrā dalībvalstī līdz 23.oktobrim. Paldies visiem skolēniem, kuri piedalījās šajā konkursā! Paldies arī skolotājam Andrejam Česlim par lielo ieguldījumu šī konkursa organizēšanā un izvērtēšanā! Par labāko mūsu skolas darbu tika atzīts 10.klases skolēna Ginta Zīles veidotais logo, kurš arī tika nosūtīts uz Budapeštu konkursa 2.kārtai. Pēc balsu apkopošanas par 2.kārtas darbiem izrādījās, ka mūsu un ungāru logo ar pilnīgi vienādu balsu skaitu ir atzīti par labākajiem. Lai noteiktu, kurš no abiem kļūs par projekta oficiālo logo, papildus balsošanas 3.kārta tika organizēta Konjā, kurā piedalīties drīkstēja tikai projektā iesaistītie somu un turku skolēni. Un atkal balsu skaits bija pilnīgi vienāds (4:4)! Tad nu tika nolemts, ka uzvarētājs tiks noteikts pēc nejaušības vai veiksmes principa, metot monētu. Diemžēl, šoreiz veiksme nebija mūsu pusē un par projekta logo tika nominēts ungāru skolēna darbs. Projekta logo un citus materiālus var aplūkot arī izveidotajā projekta blogā (http://www.omucomenius.blogspot.hu/), kas tuvākajā laikā tiks papildināts.

Atgādināšu, ka šajā mācību gadā pavasara brīvdienās kopā ar skolēniem dosimies uz plānoto projekta sanāksmi Somijā, bet no 29.aprīļa līdz 4.maijam projekta partnerus uzņemsim Pļaviņās. Arī nākamajā mācību gadā mūs gaida vizītes gan Tamisārē, gan Budapeštā, gan Konjā, ciemiņi mums būs jāuzņem arī savās mājās.

Protams, projekts nebūt nesastāv tikai no mobilitātēm jeb braucieniem – ir daudz aktivitāšu, kuras jāveic dalībvalstu sanāksmju starplaikos katrā skolā uz vietas. Mūsu tuvākie darbi ir aptaujas sagatavošana un veikšana par skolēnu mediju paradumiem, iegūto datu apkopošana un analīze, videokonferences organizēšana un diskusija ar projekta partneriem par aptaujas rezultātiem. Jāuzsāk arī sagatavošanās darbi vizītei Somijā, kad viens no galvenajiem uzdevumiem būs katras valsts nacionālās virtuves prezentēšana, pēc tam apkopojot visus materiālus arī elektroniskā formā. Un, protams, jau tagad nopietni ir jādomā arī par viesu uzņemšanu Latvijā.

Paldies visiem par līdz šim paveikto! Lai mums veicas arī turpmāk, mūsu projektu īstenojot!

Comenius projekta dalībvalstu skolu pārstāvju pirmā tikšanās Budapeštā jau aizvadīta

IK_VIAA Ilze Seipule, projekta koordinatore Pļaviņu novada ģimnāzijā

Saskaņā ar starp VIAA un Pļaviņu novada ģimnāziju noslēgto līgumu “Eiropas Savienības Mūžizglītības programma. Comenius skolu daudzpusējās partnerības līgums. Līgumu numurs 2012-J-HU1-COM06-06842 4.” no 29.09. – 04.10.2012. notika pirmā projekta “Media as Challenge and as Possibility” ietvaros plānotā tikšanās Ungārijā, uz kuru no mūsu skolas devās projekta koordinatore Ilze Seipule un projekta darba grupas locekle Jeļena Ozola.

Gan mūs, gan mūsu sadarbības partnerus no skolām Mareşal Mustafa Kemal İlköğretim Okulu Konjā Turcijā un Hakarinteen koulu Tamisārē Somijā ļoti laipni un sirsnīgi uzņēma kolēģi no Dear Deák Diák Általános Iskola Budapeštā.

Viesmīlīgie ungāru partneri bija parūpējušies par patiešām daudzveidīgu un saturīgu semināra programmu, blakus nopietnam darbam pie projekta aktivitāšu plānošanas piedāvājot arī interesantu kultūras programmu un savas neatkārtojami skaistās galvaspilsētas apskati, kā arī iepazīstināšanu ar savu skolu, tās tradīcijām un pedagogu kolektīvu.

Dear Deák Diák Általános Iskola skolas direktores Zsuzsa Várnai un projekta koordinatora Tamás Bencze vadībā tika prezentēts jau paveiktais un diskutēts par šajā mācību gadā plānotajiem uzdevumiem, par veidu, kā efektīvāk sasniegt izvirzītos projekta mērķus. Tika pārrunāti arī dažādi ar nākamajām projekta vizītēm saistīti organizatoriski jautājumi. Patīkami, ka visas sarunas noritēja savstarpējas cieņas un sapratnes gaisotnē.

Lasīt vairāk

Pļaviņu novada ģimnāzija – COMENIUS saimē!

IK_VIAA Ilze Seipule, projekta koordinatore Pļaviņu novada ģimnāzijā

Pirms jaunā mācību gada sākuma tika saņemta iepriecinoša ziņa, ka ir apstiprināts mūsu skolas, Pļaviņu novada ģimnāzijas, 2012.gada 21.februārī Valsts izglītības attīstības aģentūrā (VIAA) iesniegtais projekta pieteikums Eiropas Savienības Mūžizglītības programmā Comenius apakšprogrammā “Skolu daudzpusējas partnerības”. Projektu konkursā šajā apakšprogrammā piedalījās 267 projekti. Mūsu skola var lepoties, ka ir iekļuvusi to 68 Latvijas skolu sarakstā, kuru projekti tika atbalstīti. Kā teikts VIAA lēmumā, mūsu projekta iesniegums pilnībā atbilda tehniskās atbilstības un kvalitatīvas vērtēšanas kritērijiem un tā kvalitatīvais vērtējums bija 88,33 punkti no 100 iespējamajiem.

2012.gada 27.augustā starp VIAA un Pļaviņu novada ģimnāziju tika noslēgts līgums Nr. 2012-1-HU1-COM06-06842 4 par ES Mūžizglītības programmas Comenius apakšprogrammas “Skolu daudzpusējas partnerības” projekta “Media as Challenge and as Possibility” (“Mediji kā izaicinājums un kā iespēja”) īstenošanu.

Projekta realizācijas laiks ir no 2012.gada l.augusta līdz 2014.gada 31.jūlijam, tā finansējums ir EUR 21000,00. Jāatzīmē, ka projekta ietvaros paredzēto vismaz 24 starptautisko mobilitāšu īstenošanai nav nepieciešams pašvaldības līdzfinansējums.

Projekts tika izstrādāts sadarbībā ar skolām:
• Deák Diák Általános Iskola Budapeštā, Ungārijā (skolas mājas lapa: www.deakdiak.hu),
• Mareşal Mustafa Kemal İlköğretim Okulu Konjā (Konya), Turcijā (skolas mājas lapa: www.maresalmkemal.meb.k12.tr),
• Hakarinteen koulu Tamisārē (Tammisaari), Somijā.

Minētās skolas būs mūsu sadarbības partneri vismaz nākamos divus gadus. Šī projekta “lielā” koordinētājvalsts ir Ungārija.
Projekta galvenais mērķis ir attīstīt sadarbību un savstarpēju izpratni, radoši izmantojot visus iespējamos medijus. Mēs vēlamies, lai mūsu skolēni pārzina jaunākos komunikācijas veidus, ko piedāvā vismodernākie multimediju līdzekļi, tostarp drukātie un elektroniskie mediji. Projekta rezultātā skolēni pratīs kompetenti izmantot modernās tehnoloģijas noderīgiem, radošiem un konstruktīviem mērķiem, būs informēti par mediju globālajām iezīmēm, par to, kā viņi var iegūt informāciju viens par otra kultūru un ikdienas dzīvi.

Sadarbojoties četru valstu partnerskolām, labākā prakse mediju izmantošanā arī mācīšanas – mācīšanās procesā sekmēs izvirzīto mērķu sasniegšanu un palīdzēs rast jaunus risinājumus kopīgām problēmām.

Aktīva piedalīšanās daudzveidīgās projekta aktivitātēs veicinās lielāku skolēnu interesi par citām valstīm un kultūrām, attīstīs skolēnos toleranci, sadarbības un plānošanas prasmes, pilnveidos svešvalodu zināšanas, stiprinās Eiropas dimensiju izglītībā. Cerams, ka Comenius skolu daudzpusējā partnerība ne tikai paaugstinās skolēnu un skolotāju starptautisko kompetenci, bet pozitīvi ietekmēs arī skolas ikdienas dzīvi.

Skolā jau ir izstrādāts projekta nolikums, kā arī izveidota projekta darba grupa. Darba grupā darbosies skolotāji Valda Mičule, Jeļena Ozola, Indra Ozoliņa, Silga Stučka, Ineta Bicāla un Aldis Lazda, darba grupas vadītāja ir Ilze Seipule. Taču projekta darbā tiks iesaistīti arī daudzi citi skolas skolotāji, arī skolēnu vecāki un sabiedrības pārstāvji un, protams, skolēni. Pašlaik noris intensīvs darbs, lai sagatavotos projekta dalībvalstu pārstāvju pirmajai plānošanas sanāksmei, kura jau no 29.septembra līdz 4.oktobrim notiks Budapeštā.
Mums ir dota lieliska iespēja darboties un sadarboties, mācīties kopā un vienam no otra, iepazīt, izprast un pieņemt citādo, atšķirīgo un radoši apliecināt sevi. Tādēļ būsim aktīvi, atbildīgi un atsaucīgi, lai projekta īstenošanas process un tā sasniegtie rezultāti mums visiem būtu interesanti un noderīgi!

Novērtēšanas komisijas sēdes protokols Nr. 1

ESF, ES, IZM, Ieguldījums Tavā nākotnē

ESF projekts „Pedagogu konkurētspējas veicināšana izglītības sistēmas optimizācijas apstākļos”
Vienošanās Nr.2009/0196/1DP/1.2.2.1.5/09/IPIA/VIAA/001

Pļaviņu novada ģimnāzijas pedagogu profesionālās darbības kvalitātes novērtēšanas komisijas sēdes protokols Nr. 1

2012. gada 9. janvārī

Komisijas sēde notiek: Pļaviņās, Daugavas ielā 101

Komisijas sēdi vada: Pļaviņu novada ģimnāzijas direktors Vladimirs Samohins

Komisijas sēdē piedalās: Ilze Seipule – Pļaviņu novada ģimnāzijas direktora vietniece izglītības jomā mācību darbā
Lana Ivanova – Pļaviņu novada ģimnāzijas direktora vietniece izglītības audzināšanas darbā
Mārīte Skrabutena – sociālo zinību un sporta skolotāju metodiskās komisijas vadītāja
Iveta Krastiņa – Latvijas Izglītības un zinātnes ministrijas darbinieku arodbiedrības biedre, Pļaviņu novada ģimnāzijas arodkomitejas locekle
Komisijas sēdi protokolē Pļaviņu novada ģimnāzijas kancelejas pārzine Sanita Bērziņa

Komisija darbu sāk plkst. 12:00

Darba kārtība:
1. Pedagogu profesionālās darbības kvalitātes novērtēšanas komisijas priekšsēdētāja ievēlēšana.
2. Pedagogu profesionālās darbības kvalitātes novērtēšanas komisijas priekšsēdētāja vietnieka ievēlēšana.
3. Darba pienākumu noteikšana pedagogu profesionālās darbības kvalitātes novērtēšanas komisijas locekļiem.
4. Pedagogu profesionālās darbības kvalitātes novērtēšanas laika grafika apstiprināšana.
5. Grozījumu veikšana „Pedagogu profesionālās darbības kvalitātes novērtēšanas komisijas nolikumā Pļaviņu novada ģimnāzijā”.

Lasīt vairāk

Pieteikšanās ESF projekta 6. posma 3. aktivitātei

ESF, ES, IZM, Ieguldījums Tavā nākotnē

Pļaviņu novada dome līdz 2012.gada 03.janvārim plkst.15.00 izsludina pieteikšanos uz Eiropas sociālā fonda darbības programmas „Cilvēkresursi un nodarbinātība” papildinājuma 1.2.2.1.5.apakšaktivitātes ”Pedagogu konkurētspējas veicināšana izglītības sistēmas optimizācijas apstākļos” projekta ”Pedagogu konkurētspējas veicināšana izglītības sistēmas optimizācijas apstākļos” (vienošanās Nr.2009/0196/1DP/1.2.2.1.5/09/IPIA/VIAA/001) 6.posma 3. aktivitātē – atbalsts pedagoga darbam izglītības iestādē nepieciešamajai pārkvalifikācijai.

Pieteikšanās pie projekta koordinatores Ineses Saulītes, t. 26231818.

Projekta:

Pieteikšanās projektam

ESF ES IZM

IEGULDĪJUMS TAVĀ NĀKOTNĒ

No 2011. gada 16. augusta līdz 2011. gada 31. augustam plkst.15.00 Pļaviņu novada dome izsludina pieteikšanos uz Eiropas sociālā fonda darbības programmas „Cilvēkresursi un nodarbinātība” papildinājuma 1.2.2.1.5.apakšaktivitātes ”Pedagogu konkurētspējas veicināšana izglītības sistēmas optimizācijas apstākļos” projekta ”Pedagogu konkurētspējas veicināšana izglītības sistēmas optimizācijas apstākļos” (vienošanās Nr.2009/0196/1DP/1.2.2.1.5/09/IPIA/VIAA/001) 3. aktivitātē – pedagogu novērtēšanas sistēmas ieviešanā un tālākā attīstībā.

Pieteikšanās pie projekta koordinatores Ineses Saulītes, t. 29146136.

Dokumenti:
Projekta nolikumsnepieciešamo dokumentu veidlapasCV.

ESF projekta 4. posma veidlapas

ESF projekta “Pedagogu konkurētspējas veicināšana izglītības sistēmas optimizācijas apstākļos” 4.posma veidlapas vispārējās, t.sk. pirmsskolas izglītības, pedagogiem, 3.aktivitātei.

Lasīt vairāk

Pedagogu profesionālās darbības kvalitātes novērtēšanas komisijas sēdes protokols Nr. 1


Pļaviņu novada ģimnāzijas pedagogu profesionālās darbības kvalitātes novērtēšanas komisijas sēdes protokols Nr. 1

Comenius skolu partnerības projekta sagatavošanas vizīte Turcijā

I. Seipule, Comenius projekta koordinatore, sagatavošanas vizītes dalībniece

No 2011.gada 10.janvāra līdz 15.janvārim Turcijas pilsētā Konjā (Konya) notiks Comenius skolu partnerības sagatavošanas vizītes seminārs, kurā, pateicoties mūsu skolas direktora Vladimira Samohina iniciatīvai, esam ieguvuši tiesības piedalīties arī mēs. Valsts izglītības attīstības aģentūra ir atbalstījusi mūsu rudenī iesniegto sagatavošanas vizītes pieteikumu, piešķirot finansējumu līdzdalībai šajā aktivitātē.

Eiropas Savienības Mūžiglītības programmas Comenius apakšprogrammas aktivitātes mērķis ir palīdzēt izglītības iestādēm izveidot Comenius skolu partnerību, iepazīties ar partneriestādēm, noteikt partneru lomu, atbildību un uzdevumus un izstrādāt darba plānu, lai sagatavotu projekta dokumentāciju iesniegšanai tālākam konkursam katras dalībvalsts nacionālajā aģentūrā.

Mūsu iespējamās sadarbības partnervalstis projektā „Countries and stories” (tematu ir definējusi koordinējošā valsts Turcija) ir Turcija (www.surmegozioo.k12.tr), Bulgārija, Igaunija (http://unipiha.kambja.ee/uldist), Polija (www.zaruski.edu.pl), Vācija (www.vhg-bogen.de, www.gelbe-schule.de), Ungārija (www.nyiracsadiskola.hu), Spānija (http://iesslacalera.juntaextremadura.net) un Portugāle (www.aedc.pt).

Lasīt vairāk