Pïaviòu novada ìimnâzija - skolas çka

Pïaviòu novada ìimnâzija - logo

Raksti ar atslēgvārdu: konkurss

8.b klase piedalās CSDD mācību projektā “Gribu būt mobils”

gribu-but-mobils

2022./2023. mācību gada sākumā Ceļu satiksmes drošības direkcija (CSDD) aicināja 6. – 8. klašu skolēnus piedalīties mācību projektā “Gribu būt mobils”, kura moto – “Iebrauc ceļu satiksmē!” Projekta mērķis ir mudināt skolēnus apgūt zināšanas, kas nepieciešamas drošai dalībai ceļu satiksmē.
8.b klase izveidoja četras komandas un pieteicās izmēģināt savus spēkus ceļu satiksmes jautājumu pārzināšanā.

Lasīt vairāk

Stipendiju konkursu “LVM Bioekonomikas skola”

Bioekonomikas skola

“LVM Bioekonomikas skola” aicina vidusskolēnus piedalīties stipendiju konkursā, izzinot meža resursu lomu vides problēmu risināšanā. 2023. gada tēma – audzē veselīgu un drošu nākotni!
Lai piedalītos 2023. gada stipendiju konkursa 1. kārtā “ATKLĀJ”, vidusskolēniem līdz 31. janvārim jārada sociālās reklāmas, izglītojošu vai informatīvu plakātu saviem vienaudžiem par to, kā bioekonomika var palīdzēt Latvijas drošībai. Labāko plakātu autori iegūst iespēju 17. februārī piedalīties konkursa 2. kārtā “IZPĒTI DABĀ” – doties bioekonomikas ekspedīcijā kopā ar nozares ekspertiem uz valsts mežiem un mežzinātnes institūtu “Silava”, lai dziļāk iepazītu koksni kā veselīgu un inovatīvu materiālu. Visi ekspedīcijas dalībnieki var sacensties par stipendijām konkursa 3. kārtā “RUNĀ”, radot video vēstījumus ANO Starptautiskajā Meža dienā! Konkursa noslēgumā tiks piešķirtas stipendijas – 700, 500 un 300 eiro, kā arī sadarbības partneru atzinības 250 eiro apmērā.
Konkursa nolikums un pieteikšanās vietnē www.lvm.lv/bioekonomika.

Ziemassvētki kanonā

konkurss _Ziemassvetki kanona_ 7b_8.b komandas 16.12.22.

16. decembrī Latvijas Nacionālā bibliotēka (LNB) rīkoja izglītojoši izklaidējošu tiešsaistes viktorīnu “Ziemassvētki kanonā”, kas veltīta Latvijas kultūras kanona tēmām. Pasākumā piedalīties bija aicināti 6.–9. klases skolēni gan no Latvijas, gan diasporas.

Arī Pļaviņu vidusskolas skolēni nolēma pierādīt savu erudīciju, komandas saliedētību un izmēģināt spēkus, lai stundas garumā atbildētu uz dažādas sarežģītības jautājumiem. Punktu iegūšanā liela nozīme bija ne tikai pareizai atbildei, bet atbildes iesniegšanas ātrumam.

Liels paldies 7.b klases komandai (Elīza Kurcalte, Ērika Made Saliņa, Karlīna Lodīte, Anita Vītola un Kristers Mucenieks) par iegūto 28. vietu un 8.b klases komandai (Ramona Ivanova, Laura Lorita Buševica, Loreta Paļuga, Amanda Rudzīte) par 85. vietu 437 dalībnieku kopvērtējumā.
Tiksimies nākamajos konkursos, viktorīnās, sacensībās un projektos!

Vēstures skolotāja Iveta Krastiņa

Labklājības ministrija aicina balsot par radošajā konkursā “Vienlīdzība” iesniegtajiem skolēnu darbiem

Labklājības ministrijas rīkotajā radošajā konkursā “Vienlīdzība”, kas mudināja jauniešus no iekļaujoša un cilvēciska skatpunkta palūkoties uz cilvēkiem ar garīga rakstura traucējumiem, bērniem ar funkcionāliemtraucējumiem, kā arī bērniem, kuri palikuši bez vecāku aprūpes, iesniegts necerēti liels radošo darbu skaits – 369 oriģināli un interesanti darbi.

Lasīt vairāk

Konkurss “Es lepojos!”

ES LEPOJOS_Patriotu_menesis_1.11.2022.

Patriotu mēnesī no 1. līdz 30.novembrim norit konkurss “ES LEPOJOS”.
Konkursa mērķis ir Latvijas valstiskuma apziņas veicināšana, lepnuma par Latvijas tautu un patriotisko jūtu stiprināšana, apzinoties mūsu valstī dzīvojošo cilvēku nozīmīgumu un ieguldījumu Latvijas valstiskuma veidošanā.
Piedalies konkursā “ES LEPOJOS”, iesniedz savu darbu līdz 15.11.2022. un cīnies par vērtīgam balvām!
Konkursā var piedalīties Latvijas vispārizglītojošo izglītības iestāžu 6. līdz 12.klašu skolēni.
Jaunieši var piedalīties individuāli vai komandās līdz 3 cilvēkiem.

Vairāk informācijas šeit.

Konkurss “Papīra tilti 9″

10. novembrī jau devīto reizi tiks rīkots konkurss “Papīra tilti”. Konkursā aicinātas piedalīties komandas 3 skolēnu sastāvā. Dalībnieku komandu uzdevums ir ierobežotā laikā no 50 A4 izmēra papīra lapām, līmes zīmuļa un papīra naža uzkonstruēt tiltu, kas izturētu pēc iespējas lielāku slodzi.

Lasīt vairāk

Zaļā josta aicina piedalīties radošā konkursā “Viens zaļš darbs Latvijai”

Plakāts_Radošais_konkurss_Viens_zaļš_darbs_Latvijai

Domā globāli, rīkojies lokāli – ar šādu vadmotīvu “Zaļā josta” šogad izsludina radošo konkursu 2022./2023. mācību gada sezonā. Projekta virsmērķis ir veicināt atkritumu šķirošanu, resursu taupību, dabas saudzēšanu un sekmēt aprites ekonomiku pašmājās, tādējādi rūpējoties par visas mūsu planētas nākotni.

Lasīt vairāk

 

Konkurss “Eiropas Savienības ieguldījums Tavā drošībā!”

plakats_konkursa

Iekšlietu ministrija sadarbībā ar Eiropas Komisijas pārstāvniecību Latvijā un Eiropas Savienības māju laikā no 17. oktobra līdz 21. novembrim izsludina bērnu zīmējumu konkursu “Eiropas Savienības ieguldījums Tavā drošībā!”

Konkursā aicināti piedalīties Latvijas pirmsskolas izglītības iestāžu sagatavošanas grupu vecuma bērni (5 – 7 gadi) un  1. – 9. klašu skolēni.

Lasīt vairāk

LDz aicina piedalīties radošā konkursā “Redzi sliedes – nopauzē!”

Konkurss Redzi sliedes - nopauze plakāts

Vai vēlaties kopā ar savu klasi bez maksas doties uz jaunatklāto zinātnes centru “Vizium” Ventspilī vai apmeklēt Dzelzceļa muzeju Rīgā un pēc tam kopīgi noskatīties kādu no jaunākajām kino filmām? Ja atbilde ir jā, aicinām piedalīties konkursā “Redzi sliedes – nopauzē!”, kuru organizē “Latvijas dzelzceļš”! Īpašas balvas gaida arī skolotājus.

Lasīt vairāk

Izglītības projekts “Gribu būt mobils”

Arī šajā mācību gadā VAS “Ceļu satiksmes drošības direkcija” īsteno projektu “Gribu būt mobils”. Izglītības projekta “Gribu būt mobils” mērķis ir veicināt 6.-8. klašu skolēnos izpratni par apdraudējumiem un riskiem ceļu satiksmē, mudināt izprast savus pienākumus, identificēt drošas rīcības soļus un spēt atbilstoši rīkoties. Projekts noteikti sniegs atbalstu arī skolotājiem, piedāvājot inovatīvu, mūsdienīgās mācību metodēs balstītu izglītojošo materiālu interneta vidē, nodrošinot pēctecīgu zināšanu un prasmju, kas nepieciešamas drošai dalībai mūsdienu mainīgajā ceļu satiksmē, veidošanos un attīstību.

Lasīt vairāk