Pïaviòu novada ìimnâzija - skolas çka

Pïaviòu novada ìimnâzija - logo

Raksti ar atslēgvārdu: konkurss

Pasākums “Capture the Flag”

Vai Tevi interesē interneta uzbūves pasaule un kiberdrošība? Varbūt Tev šīs tēmas liekas saistošas, bet nekad nav bijusi iespēja tajās iedziļināties?
“Capture the Flag” jeb CTF mērķis ir ieinteresēt studējošos un vecāko klašu skolēnus kiberdrošības sfērā, sniedzot ievadlekcijas un izpratni jomas darbībā, problēmās un risinājumos.
Projekts sastāv no 2 daļām:

Pasākumam var pieteikties komandas 2 – 4 cilvēku sastāvā. Ieteicams pieteikties pēc iespējas ātrāk, jo komandu skaits pasākumā ir ierobežots.

Pasākuma nolikums: ej.uz/CTFnolikums
Pieteikuma anketa: ej.uz/CTFanketa
Pieteikšanās līdz 24.maija 23:59.

Aicinām piedalīties literāro darbu un zīmējumu konkursā

Aicinām piedalīties Jāņa Jaunsudrabiņa darba „Ar makšķeri” („Ūdeņi”) simtgadei un Jāņa Jaunsudrabiņa 145. dzimšanas dienai veltītajā literāro darbu un zīmējumu konkursā.
Mērķis – veicināt skolēnu un jauniešu dziļāku interesi un izpratni par Jāņa Jaunsudrabiņa darbu „Ar makšķeri” un tā nozīmi latviešu kultūrā, interesi un sapratni par cilvēka attiecībām ar dabu un visumu, attīstīt radošās un pētniecības darba iemaņas, savas attieksmes un spriedumu veidošanu.
Ar konkursa nolikumu var iepazīties šeit.

Samsung ideju konkurss skolēniem “Solve for Tomorrow”

Samsung_SSN_konkurss_

Ir sācies ideju konkurss 8. – 11. klašu skolēniem, kurā jaunieši tiek aicināti visa maija garumā iesniegt savas idejas par to, kā radīt veselīgu balansu starp tiešsaistes un bezsaistes dzīvi, uzlabojot sabiedrības mentālo veselību pandēmijas laikā un palīdzot atgriezties ierastajā ikdienā pēc tās. Konkurss vienlaicīgi norisināsies visās trīs Baltijas valstīs un labākās komandas tiksies finālā, kur cīnīsies par galveno balvu 10 000 eiro vērtībā. Lasīt vairāk…
Visa informācija par konkursu pieejama arī mājas lapā: https://www.skolanakotnei.lv/

Vizuālās mākslas konkurss “Bite, daba un es”

bite-daba-es-plakatsLatvijas Biškopības biedrība aicina piedalīties vizuālās mākslas konkursā “Bite, daba un es”. Konkursa mērķis ir veicināt bērnu radošo un māksliniecisko iztēli, iesaistīt un informēt bērnus par bišu nozīmi dabā un cilvēku dzīvēs.
Konkursā aicināti piedalīties bērni no 4 līdz 14 gadu vecumam. Darbu iesniegšanas termiņš 31. maijs.
Ar konkursa nolikumu var iepazīties šeit.

“Garā pupa” aicina bērnus un pusaudžus piedalīties dzejoļu konkursā

Pļaviņu bērnu bibliotēkas kolektīvs aicina visus Pļaviņu novadā dzīvojošos bērnus un pusaudžus vecumā no 5 līdz 15 gadiem piedalīties dzejoļu konkursā “Garā pupa”.
Bibliotēka lūdz iesūtīt visus dzejoļus līdz 15. maijam. Iesūtot dzejoļus, lūdzam obligāti norādīt vārdu, uzvārdu, klasi. Lasīt vairāk…

Jauniešu programmēšanas konkurss “Iegriez pasauli!”

Datorspeles_konkurss

Jauniešu programmēšanas konkurss “Iegriez pasauli!” norisināsies līdz š.g. 30. aprīlim un konkursa mērķis ir konkursa kārtībā noteikt komandu, kas līdz š.g. 1. augustam izstrādās aprites ekonomikas digitālu spēli. Plašāka informācija par konkursa noteikumiem, balvām un darba uzdevums ir skatāms šeit.

Video konkurss skolēniem „Zaķiem pa pēdām”

Zakiem_pa_pedam_bilde_pedas_1920x1080px

Sagaidot pavasara atnākšanu, Latvijas Nacionālais dabas muzejs izsludina video konkursu skolēniem. Tā galvenā tēma ir par gada dzīvnieku izvēlētais pelēkais un baltais zaķis.
Konkursa mērķis ir rosināt skolēnu interesi par Latvijā sastopamajām zaķu sugām, to dzīvesveidu un atšķirībām. Dalība konkursā palīdzēs attīstīt radošumu un tehniskās iemaņas sižeta un tekstu veidošanā.
Konkursā var piedalīties individuāli vai nelielās komandās, iespējams izvēlēties kādu no piedāvātajām tēmām vai attīstīt savu ideju. Lasīt vairāk…

5. – 9. klašu skolēniem – izveido atmiņas spēli!

Spele_Mes2020-2021_Plakats

Kāds bija šis mācību gads? Kopā ar klasi izveidojiet tiešsaistes atmiņas spēli “Mēs 2020/2021″! Jums patīk fotografēt, pavadīt laiku internetā, spēlēt spēles un smieties? Tieši to 5. – 9. klašu skolēniem piedāvā Drossinternets.lv, aicinot veidot savas klases atmiņas spēli! Šis bija īpašs mācību gads, tāpēc aicinām pasmaidīt un kopā ar klasesbiedriem iemūžināt spilgtākās sajūtas, simbolus, priekšmetus, notikumus.
Izvēlēties jebkuru tiešsaistes platformu, izstrādājiet kartīšu vizuālo materiālu un izveidojiet spēli. Un, protams, izspēlējiet to klasē, lai noskaidrotu, kurš ir ātrākais klasesbiedrs ar labāko atmiņu!
Atmiņas spēles un ātruma rekordu iesniedziet līdz 29. aprīlim ej.uz/AtminasSpele
5 uzvarētāji saņems dāvanu kartes EUR 150 vērtībā atpūtas un sporta inventāra iegādei.
Spēles uzdevuma apraksts šeit.

Attālinātās mācīšanās atziņu konkurss “Mācos pats”

PLAKATS_Atzinu konkurss skoleniem MACOS PATSPēdējais gads ikvienam – gan lielam, gan mazam – ir nesis pamatīgas pārmaiņas. Lai noskaidrotu pašu skolēnu redzējumu, kas attālinātās mācīšanās laikā ir grūts un kas patīkams, tiek izsludināts skolēnu atziņu konkurss “Mācos pats!”. Galvenajās balvās skolēniem – trīs jauni portatīvie datori. Lasīt vairāk…
Ar konkursa nolikumu var iepazīties šeit.

Kartes stāstu konkurss skolēniem: Iepazīsti Latviju!

kartes_stastu_konkurss

Konkurss ir lieliska iespēja skolēniem parādīt savu radošumu – līdz 4. aprīlim ar ArcGIS StoryMaps lietotnes palīdzību izveidojot kartes stāstu par brīvi izvēlētu tēmu, saistītu ar Latviju!
24. martā paredzēta otrā atvērtā konsultācija, kurā skolēni var pievienoties, lai uzdotu sev interesējošos jautājumus par kartes stāstu veidošanu (tostarp praktiskus, tehniskus jautājumus), kā arī plašāk uzzināt par darbu iesniegšanu (tiks parādīta kartes stāsta publicēšana un darba iesniegšanas process).
Lai piedalītos konsultācijā, skolēnam nepieciešams reģistrēties: aizpildīt reģistrācijas anketu.

Informācija par konkursa norisi: šeit.