Pïaviòu novada ìimnâzija - skolas çka

Pïaviòu novada ìimnâzija - logo

ESF projekts, 8. decembra sanāksme


ESF projekts „Pedagogu konkurētspējas veicināšana izglītības sistēmas optimizācijas apstākļos”
Vienošanās Nr.2009/0196/1DP/1.2.2.1.5/09/IPIA/VIAA/001

Pļaviņu novada ģimnāzijas pedagogu profesionālās darbības kvalitātes novērtēšanas komisijas sanāksmē 08.12.2009. tika pieņemti šādi lēmumi:

1. Par pedagogu profesionālās darbības kvalitātes novērtēšanas komisijas priekšsēdētāju ievēlēt Pļaviņu novada ģimnāzijas direktoru Vladimiru Samohinu.

2. Par pedagogu profesionālās darbības kvalitātes novērtēšanas komisijas priekšsēdētāja vietnieci ievēlēt Pļaviņu novada ģimnāzijas direktora vietnieci izglītības jomā mācību darbā Ilzi Seipuli.

3. Pedagogu profesionālās darbības kvalitātes novērtēšanas komisijas locekļu pienākumus noteikt saskaņā ar „Pedagogu profesionālās darbības kvalitātes novērtēšanas komisijas nolikuma Pļaviņu novada ģimnāzijā” 19., 20., 21.punktu:
3.1. Komisijas priekšsēdētāja Vladimira Samohina pienākumi:
3.1.1. noteikt komisijas sēžu laiku, sasaukt, vadīt tās un koordinēt jautājumu izskatīšanu tajās;
3.1.2. apstiprināt komisijas izstrādāto pedagogu profesionālās darbības kvalitātes novērtēšanas laika grafiku;
3.1.3. pārstāvēt komisiju attiecībās ar IZM, Pļaviņu novada domi, izglītības pārvaldi, Skolu, Skolas padomi, kā arī privātpersonām un sabiedrību;
3.1.4. nodrošināt komisijas lietvedību.
3.2. Komisijas priekšsēdētāja vietnieces Ilze Seipules pienākumi:
3.2.1. komisijas priekšsēdētāja prombūtnē pildīt viņa pienākumus, nodrošinot komisijas darbu;
3.2.2. veikt izskaidrojošo darbu par pedagogu profesionālās darbības kvalitātes novērtēšanas procedūru;
3.2.3. vērot un novērtēt pedagogu vadītās mācību stundas;
3.2.4. iepazīties ar pedagogu iesniegto portfolio materiāliem un analizēt tos;
3.2.5. iepazīties ar skolas administrācijas sniegtā pedagogu profesionālās darbības kvalitātes vērtējuma saturu;
3.2.6. izvērtēt pedagogu profesionālās darbības kvalitāti atbilstoši novērtēšanas kritērijiem;
3.2.7. veidot novērtēšanas rezultātu kopsavilkumu.
3.3. Komisijas locekles Lanas Ivanovas pienākumi:
3.3.1. veikt izskaidrojošo darbu par pedagogu profesionālās darbības kvalitātes novērtēšanas procedūru;
3.3.2. vērot un novērtēt pedagogu vadītās mācību stundas;
3.3.3. iepazīties ar pedagogu iesniegto portfolio materiāliem un analizēt tos;
3.3.4. iepazīties ar skolas administrācijas sniegtā pedagogu profesionālās darbības kvalitātes vērtējuma saturu;
3.3.5. izvērtēt pedagogu profesionālās darbības kvalitāti atbilstoši novērtēšanas kritērijiem;
3.3.6. veidot novērtēšanas rezultātu kopsavilkumu.
3.4. Komisijas locekles Iras Ņikiforovas pienākumi:
3.4.1. veikt izskaidrojošo darbu par pedagogu profesionālās darbības kvalitātes novērtēšanas procedūru;
3.4.2. vērot un novērtēt pedagogu vadītās mācību stundas;
3.4.3. iepazīties ar pedagogu iesniegto portfolio materiāliem un analizēt tos;
3.4.4. iepazīties ar skolas administrācijas sniegtā pedagogu profesionālās darbības kvalitātes vērtējuma saturu;
3.4.5. izvērtēt pedagogu profesionālās darbības kvalitāti atbilstoši novērtēšanas kritērijiem;
3.4.6. veidot novērtēšanas rezultātu kopsavilkumu.
3.5. Komisijas locekles Ilzes Titovas pienākumi:
3.5.1. veikt izskaidrojošo darbu par pedagogu profesionālās darbības kvalitātes novērtēšanas procedūru;
3.5.2. iepazīties ar pedagogu iesniegto portfolio materiāliem un analizēt tos;
3.5.3. iepazīties ar skolas administrācijas sniegtā pedagogu profesionālās darbības kvalitātes vērtējuma saturu;
3.5.4. izvērtēt pedagogu profesionālās darbības kvalitāti atbilstoši novērtēšanas kritērijiem;
3.5.5. veidot novērtēšanas rezultātu kopsavilkumu.

4. Pedagogiem, kuri projektā tika atbalstīti ar 20.11.2009.,:
4.1. noteikt pedagogu profesionālās darbības kvalitātes vērtēšanas norises posmu līdz 18.02.2010.;
4.2. pedagogu portfolio iesniegt pedagogu profesionālās darbības kvalitātes novērtēšanas komisijas priekšsēdētājam ne vēlāk kā līdz 18.02.2010. plkst. 16.30;
4.3. pedagogu profesionālās darbības kvalitātes vērtēšanas rezultātu apkopošanas posmu noteikt no 19.02.2010. – 19.03.2010.

5. Pedagogiem, kuri projektā tika atbalstīti ar 01.12.2009.,:
5.1. noteikt pedagogu profesionālās darbības kvalitātes vērtēšanas norises posmu no 15.12.2009. līdz 01.03.2010.;
5.2. pedagogu portfolio iesniegt pedagogu profesionālās darbības kvalitātes novērtēšanas komisijas priekšsēdētājam ne vēlāk kā līdz 01.03.2010. plkst. 16.30;
5.3. pedagogu profesionālās darbības kvalitātes vērtēšanas rezultātu apkopošanas posmu noteikt no 02.03.2010. – 31.03.2010.

6. Iepazīstināt Pļaviņu novada ģimnāzijas personālu ar pedagogu profesionālās darbības kvalitātes novērtēšanas komisijas sastāvu un katra komisijas locekļa darba pienākumiem, ievietojot informāciju skolas mājas lapā (www.png.edu.lv) līdz 09.12.2009.